onsdag 21 oktober 2009

Zinkfortsättning......kan inte låta bli att visa mer prylar i zink.Denna kannan köpte jag på auktion förra veckan.Ofta fastnar jag för udda enkla föremål tex en gammal glasburk kan göra mig lycklig.Min sambo förstår nog inte riktigt det, nyligen sålde han en av mina "lyckosaker"det var en kund som rotade i en låda som jag hade packat för att ta hem,sedan tjatade hon till sig en burk som jag själv skulle behålla,ni må tro att jag blev grymt besviken.
Har ni sett vilket härligt skohorn,förr fick kunderna med sådana när de köpte skor,fin reklam.
Ser ni att det står rekommenderas på skohornet,allt för att vårda skon ordentligt,det var före slit och släng tiden.
Nu skall jag skynda till min butik det är ju onsdag och jag har öppet.
Önskar er alla en riktigt bra dag.

9 kommentarer:

Änglarnas hus sa...

Hihi..ja man måste hålla koll på "gubbarna"..min slänger "allt" som kommer i hans väg..Undrar just om han sysslar med feng shui eller ngt..hihi..

Zink är ett härligt material..så fortsätt att visa det...:)

Det är lite skillnad på detta skohornet och de billiga i plast med reklam på som finns idag..
Kvalité tom i reklamprylar!!

Ha en bra dag i butiken :)!!

Kraam Sanne!

Roses & Angels sa...

Hej !UNDERBART vacket! Oj ja jag kan tänka mig att du blev besviken! Snyft! Ha en fin kväll kram

Krukmakeri hemjord sa...

Hej
Jag har lite zink i min butik men tycker inte det har någon rykande åtgång..

Nu är det utlottning på presentkort 300:- i min blogg.Välkommen in och ta en lott!
annbritt

Livet på Berget sa...

Hej
Ja zink är så himla fint och är väldigt lättplacerat. Aj aj kan tänka mig att gubben din låg lite risigt till:). Härliga bilde
Må gott!
Kram
/Sara

Anonym sa...

*s*, ja det är nog inte bara din sambo som inte förstår, jag känner igen det där!!
Jag kan också fastna för en udda, gammal sak, för mej betyder den jättemycket, men sambon han bara skakar på huvudet. Men nåde han om han rör mina pinaler *S*

Jag har ett par gamla saker efter min gammelmormor, bl a ett litet litet askfat med ett reklamtryck på. Jag älskar de små sakerna som de tänkte kasta efter att hon gått bort!

Må så gott
Kram Maria

Roses & Angels sa...

Hej Tack ja det går bra för Pia o mig hihi! MEN varför skulle det inte gå? hon är ju skit bra på att måla haha! Jag kan bara måla täckande och önskar att man kunde mera men hon får väl ha en kurs för mig sen! ha en fin fin helg kram

Nyanser av vitt sa...

Hej kära namne,
roligt att du hittat mig så jag hittade hit. Ha en jättemysig helg
Kram Agneta

Amanda sa...

hej!
Tack för att du kommenterade hos mig!
viket fräckt skohorn!!
kram amanda

Shabbycharm sa...

Hei. så mysiga bilder och butik du har, her måste jag fölga med.
lagt meg som fölgare hvis ok.
kram bella