tisdag 6 oktober 2009

Att änglar finns det vill väl vi alla tro,och mitt ibland oss så finns det en och annan.Fast det skulle inte skada om det blev några fler,de behövs eller hur........ Ljus kan man tända lite överallt,som i en kaffekopp. Jag skulle vilja få tag i ett litet gammalt runt rivjärn att använda till ljuslykta. Dessa bilder kommer från min butik ifall ni undrar varför det är prislapp på kronan.
Ett stort rostigt ägg får avsluta detta lilla inlägg i bloggen,jag skall alldeles strax iväg till arbetet.Önskar er alla en riktigt bra dag.

10 kommentarer:

Livet på Berget sa...

Ja visst finns änglar. Tycker att jag har så många änglar runt mig som är så snälla jämt. Gillar ditt ägg super mycket! Vad rolig idé med rivjärnet, hoppas du hittar ett.
Må gott!
Kram
/Sara

Vit som snö sa...

Jag är helt övertygad om att änglar finns, dels alla goa runt om en men jag tror nog att vi tilldelas en skyddsängel också...
Jag vill gärna tro det!
Vackra änglar o saker!
Kram Cilla

hemma hos lilla mej sa...

Visst finns det ÄNGLAR jag tycker jag har massa runt mej som är snälla och goa.Vilka fina saker.Ha en härlig tisdag kramizar ~~~~~RITA~~~~.

LjuvligtLantligt sa...

Ja det ska bli skönt att få vila ut då :) Vilket vackert ägg!! Finns det i butiken?

Kraam G

Krukmakeri hemjord sa...

Älskar oxå änglar men dom ska ha lite karaktär och glimten i ögat!
Tack för din fina hälsning inne hos mig!

Fågel Blå sa...

Hej och tack för titen!
Vilka ljuvliga änglar, finns dom att köpa i din butik, och i sådana fall vad tar du för dom största?
Hälsningar
Kathrine!

bikim sa...

Love angels! i do believe that some of them are allowed to come on the earth to make our life richer and then disappear!...
may you find an angel today!
Rosa

Lilla Rummet sa...

Hej! Tack för titten hos mej.Ja, det finns absolut änglar omkring oss. Vad fint det var med koppen och kronan.
Ha en härlig eftermiddag och kväll
Kramiz Britt

Hemmet Är Min Borg sa...

änglar kan man inte få för mycket av, dina är jättefina som du har där
kramis

Hanna sa...

Vilet vackert fat du visar överst på din sida.
Hanna