fredag 16 oktober 2009

Zink hur snyggt som helst...eller? Jag gillar det iallafall,det är hur rätt som helst just nu. Det ser ut som jag skall baka men så bra är det inte.
Visar bara lite av mina fina formar(alltså inte mina former utan mina formar)
Kakformarna nedan har jag köpt på loppis för flera år sedan när det gick att fynda,jag är så otroligt glad i dem,ni som gillar gammalt förstår mig säkert.
Denna kakform köpte jag faktiskt på auktion nyligen,en riktig "snyggform"om ni bara visste hur mycket jag längtar tills att köket blir klart,oj vad det skall pyntas då.
Jag är ledig i två dagar det är så härligt,jag hoppas att ni alla får en riktigt skön helg.

12 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vad snyggt det är med zink.Kanonfint.Förstår att du längtar efter o få fixa o greja.Ha en skön kväll och en härlig lördag kramizar ~~~~~RITA~~~~~.

Amanda sa...

Hejsan!!

jag hittade dig genom andra bloggar Jäättefin blogg du har :)

amanda♥♥

bikim sa...

Beautiful! Aren't they? love the old silver look.
Happy wk,
Rosa

Anonym sa...

God morgon och tack snälla för din kommentar hos mig, kul att du kikade in :)

Vilken jättefin blogg du har och jag håller verkligen med dig om zink, det är helt underbart :)

Vilka härliga kakformar :) Jag förstår att du längtar efter att få dekorera ert kök.

Ha det nu så jättebra.
Kram Åsa

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

De kakeformene var jo helt hærlige, så nå er det jo bare å bake i vei. Ha en riktig fin helg:)

Roses & Angels sa...

Godmorgon! Det var inga dåliga saker du visar du!! underbara zink saker! Ja det är snyggt! Vad mer kan man säga! ha en fin lördag kram

Roses & Angels sa...

Hej! ja det är roligt att ha ett samarbete då behöver man inte känna sig så ensam hihi! tack kul att du gillar dom! JA vi har en massa projekt på gång så vi får se när vi får ut dom första större sakerna! ha en underbar lördag kram

Livet på Berget sa...

:) instämmer med dig helt. Zink är jätte snyggt och jag bara älskar och smälter inför dina former eller formar menar jag:). Så härliga. Lillan är frisk nu och på din fråga om bordet så ska det absolut inte bli vitt. Det är helt underbart precis som det är. Däremot jobbar jag med ett par gamla stolar som ska bli vita.
Trevlig Helg!
Kram
/Sara

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Vilka härliga formar! Förstår att du gillar dem! Tack för titten hos mig.
Carin

sylvia sa...

Ååhh så herlige former....hmmmm formar.samma det.ja sink er helt herlig,blir bare mer og mer glad i det..nydelige ting du har...
koselig du la hilsen hos meg for da fant jeg deg,legger deg til jeg.var et hyggelig besøk.
natta klem fra sylvia

Hilde Heimdal sa...

Åååå så nydelige ting:)

pysseltanten sa...

Wow...vilka SKATTER...=)))
Äälskar zink..=)))
Nu ska jag kika runt här lite...vet faktiskt inte om jag varit här innan...
Kraamizar Git