måndag 31 augusti 2009

Inredning, första rummet i det nya huset är helt klart. Dopklänning,någon eller några barn har fått sina namn i denna klänning,den är köpt på tradera,så jag vet inte vem eller vilka. En fotogenlampa är väl inte fel,det kan ju bli strömavbrott.
En brevvåg kanske behövs någon gång,annars är den fin att se på. För några år sedan köpte jag dessa konsoller jag tyckte om dem och trodde att de skulle komma till andvändning någon dag. Nu har den dagen kommit,sambon fixade hyllan och här är resultatet.

8 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vilken underbart vacker hylla.gullig krans med rosor.Ja det var helt underbart vackert.Ha en fin tisdag kramizar ~~~~~RITA~~~~.

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Hei, det var en vakker krans med roser og en flott hylle. Dåpskjolen var jo helt vakker. Det er virkelig gøy når man finner sånne ting.:)klem.

Anci sa...

Hej !
Tack för kommentaren hos mig !
Vad fint du har det ! Kransen är underbar.
Roligt det där med att köpa saker för framtida behov och sedan hitta en användning för dem :)

Kram
Anci

Mamma C sa...

Tack för titten hos mig. Alltid kul när någon ny hittar till en. Hyllan var jättesnygg.
Kram Mamma C

Anonym sa...

Tack för gullig kommentar hos mej!
Vilken vacker hylla, måste vara roligt att inreda det nya hemmet!
Kram o ha det gott!
Agneta

Moonrose/ Vonneli sa...

Ja de gjorde sig verkligen till hyllan dessa konsoller. Blev ju jätebra.
Så vackert med roskransen i den fina krukan.
Kul när man kan hitta lite fynd.
Dopklänningen är jättefin och absolut det vill till att vara förberedd på det mesta...strömavbrott händer ju lite titt som tätt.

Penseldraget sa...

hej
tack rara du för din komentar =) de värmer....och så fick jag ju kika in till dig....jätte fin blogg. hyllan är verkligen super fin....härliga bilder.
kram pia

andearvetmitt-lantisliv sa...

..så glad jag blev av din hälsning. Jag har inte kollat bloggen på länge,trodde bara mina närmast bekanta kände till den. Blev så nyfiken på vem Sylla kan vara?? Tack snälla för att du hört av dig. Kram från en som oxå gillar färg o. penslar