söndag 29 november 2009

Det gäller att veta vad skåpet skall stå.....
Det är väl snarare en byrå,en mycket vacker sådan trots att den är ny gjord,rosorna är handmålade i mjuka färger.
Hoppas att ni alla har haft en riktigt skön helg,första adventljuset är tänt och nu går det fort till jul.Det känns som om jag inte riktigt hänger med,är det fler som känner så?
Det lär väl bli jul i allafall,det är ingen ide att stressa,man måste hinna att njuta också,det får inte vara för mycket måsten. Oj, vad jag babblar vet ni vad?Jag tror att jag börjar att bli lite pirrig för den stora resan(för er som inte vet, jag skall åka till Columbia som volontär i fem veckor)Semestern är beviljad och snart är det bara en månad kvar,det är en lång tid att vara borta för en som är så hemkär som jag. Ni lär väl få höra mera om min resa.

9 kommentarer:

Vit som snö sa...

Colombia!!! Wow vad spännande!
Har vänner som varit där för adoption av en kille.
Vilken vacker byrå, älskar målningen!!!
Absolut, det gäller att ta vara på den tid som är nu och njuta av den så man inte stressar bort den.
Fast jag känner mej ganska lugn nu, har jagat bort det mesta innan 1:a advent, det som är kvar känns bara mysigt.
Ha en mysig vecka! Kram Cilla

Livet på Berget sa...

Grattis!!! Har funderat hur det gick med semestern och nu fick jag veta att den blev beviljad. Gud vad roligt, vilket äventyr. Hoppas du kan rapportera lite därifrån, annars dör jag ju av nyfikenhet innan du är hemma:). Byrån är makalös!!!!!!! Den skulle gärna ha fått flytta in hos mig, Mini hade älskat den!
Må gott!
Kram
/Sara

Roses & Angels sa...

hej! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vill ha denna byrå! SÅ underbart vacker! Åh jag är helt mållös! Åå hihi nu får jag spader! Så fin. Ja ja lugn nu Christa lugn hahaha. Tack ja dom vart väl ok men jag ska virka en kant på dom också om Emma nu vill ha det hihih. ha en fin vecka med din fina byrå kram

Krukmakeri hemjord sa...

är det möjligen filipiniana*L*

Bibban sa...

Åh vad avis jag blir, och du ! om du inte vet var skåpet ska stå... så finns det plats här:))
Kram och trevlig resa
Bibban

Penseldraget sa...

hej
åhh tack =) ja de är kul att måla resväskorna...men börjar bli svåra att hitta , hatt askar har jag oxo målat fast nya från ikea. vilken vacker byrå...har du målat rosorna? otroligt vackra...
kram pia

Sommarträdgården sa...

Spännande att åka på volontärresa,hoppas det blir givande,du är förresten så välkommen så,att titta in på min blogg

Roses & Angels sa...

tack söta du för dina fina ord! Här stressas det inför utställningen till den 5. Ha det så bra kram

lovefriidrott sa...

Hej vännen
men så spännande Columbia!!! Får jag följa?? du måste berätta mer lät ju jättekul:)
skåpet är ju bara så SNYGGT!!!!

jag försöker att inte stressa men oj så svårt,,,,nix nu ska jag försöka lugna ner mig jag med;)

Ha en trevlig helg och njut av andra ljuset
Kram Sari