tisdag 10 november 2009

Får det lov att vara en kopp kaffe kanske.........
Jag har gott om böner,nåja dom är alldeles för gamla,hur som helst så har väl denna kaffebehållare stått i någon butik.Jag har köpt den på auktion,en tanke slog mig har man fortfarande sådana här i kaffebutikerna. Har någon sett en nyligen?Själv har jag inte gjort det.
Den stora frågan är hur man skall använda den,den är för fräck för att stå i något förråd.
Kanske har ni några förslag.
Nu skall jag koka mig en kopp och koppla av lite efter en tuff dag,ha det så bra och sköt om er.

11 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Åh vilken goding va mysig!!!!!!Ta du en go kopp kaffe.Ha en mysig Kväll kramizar ~~~~RITA~~~~~.

Bibban sa...

Ja tack, när få man komma ?
Kram Bibban

Livet på Berget sa...

Gud vilken rolig manick! Du visar ofta annorlunda grejor, det gillar jag!!! Alltid så kul att dyka in här och se vad madam har fyndat! Har inte en endaste liten idé vad man ska ha den till förutom att just bara ha den för att den är häftig. Har inte sett en sådan tidigare.
Ha det gott!
Kram
/Sara

Unknown sa...

Hej Agneta.
Ser inte hur hela apparaten ser ut, men överdelen kanske ser ut som ett akvarium? då passar det att ha ljusstakar i, eller bara en massa ljus.

Ha en underbar kväll
/Maggan

sylvia sa...

åå så nydelig bilder av kaffe kopper å den automaten med kaffe bønner har jeg ikke sett på veldig leenge...nydelig,heldig du.
ønsker deg en god kveld med en herlig kaffe,
klem fra sylvia

Krukmakeri hemjord sa...

Är den till salu*L*Har sekelskifte/gammal stil i butikens te och kaffeavd*L*

annbritt

Vit som snö sa...

Ohh vad fin kaffemojäng!
Jag har svårt att bedöma hur stor den är men den är ju vacker att bara ha framme, t.ex i köket och byta dekoration i efter årstid. Nu kan du juldekorera.
Supertuff!
Kram Cilla

bikim sa...

Love the garland on previous post and your photos1
Take care,~
Rosa

Ekberga sa...

Jättefina bilder!
Ha det bra, kram

H elle K sa...

Wow så herlig bilder og blogg. Takk for koselig hilsen. Ønsker meg en av de store englene, er så glad i engler. ha en fin helg.
Klem Kristin

lovefriidrott sa...

Hej

Så KUL att du vart inne hos mig,,,för vilken härlig blogg jag fann här;)
Nu ska jag läsa vidare:)
Länkar om d går bra?

Karm Sari