tisdag 27 april 2010

Vita blommor,så rent och vackert.Här i mitt tvättstugefönster står en begonia i en hemmagjord kruka som jag inte alls blev nöjd med,som tur är så syns den inte så mycket.
Just nu när jag sitter här och försöker att skriva något vettigt så ligger min kattunge Sally i knät och gör allt för att busa med mig.Hennes små tänder och klor är sylvassa,ja ja hon blir väl vuxen hon med.Hon är en mycket tillgiven och trevlig katt trots buset.
Igår åt jag lunch med en väninna som betyder mycket för mig,hon skall börja blogga,då mina vänner kommer ni att få se ett vackert hem,men det är inte nog med det,hon syr sina vackra kläder själv också.
Ha det så bra.
Agneta

5 kommentarer:

Boutique Nytt & Nött♥ sa...

Hej tack för titten inne hos mig..
Tycker de alltid är så att man säljer de som man precis varit på & skylltat med..
Sååå fin skål med rosor Här är en som åxå älskar rosor..
Mysig butik du har..Tassade runder en stund där inne. Hittade dock inte din ros skål där..
Ha en härlig Onsdag
Kramis
Sus

sylvia sa...

hei på deg.
å ja hvite blomster elsker jeg å,det er så rent og vakkert,
å så holder de lenger enn andre,
så koselig med din katt,
ønsker deg en herlig kveld,
klem fra sylvia

Marisa sa...

Preciosas imágenes.
Qué hermosas flores!!!
Saludos y hasta la vuelta Agneta.

Pysselpalatset sa...

Godmorgon Agneta, tack för dina små rara ord... Du ska veta att de värmer och gör mig glad. Håller med dig, vita blommor är magiska... just i skymningen när de lyser och doftar som mest... kram Jeanette... hoppas din valborg blir ljuvlig !!!!

Hemmet Är Min Borg sa...

hoppar in och önskar dig en trevlig helg
kram