torsdag 15 juli 2010

Bygget går vidare.......
Jag ser vårt husbygge som en lång resa,jag har skrivet om denna resa tidigare. Nu i sommar har den pågått i två år.Det har varit en del svårigheter och hinder på vägen men vi är på väg och någon gång borde vi väl vara framme hoppas jag.
Visar lite av övervåningen och torndelen.
Statyn hade vi tänkt att ställa i trädgården men den passade i nischen,eftersom den är så hög så krävdes det något stort,statyn är som en vuxen människa.
Snart skall jag ha lite semester från mitt vanliga arbete,det skall bli härligt.
Önskar er en fin sommar/Agneta

11 kommentarer:

Christinas låvebutikk sa...

Spennende! Dette blir lekkert!
Ha en nydelig sommer videre:)

Roses & Angels sa...

Å man blir så sugen på att se allt. SÅ fint det ser ut taket. Torn? läckert kommer det att bli. Sätt snart ut mera bilder så vi får se mera. Hoppas allt är bra med dig kram

bakom berget sa...

Vilket vackert tornrum! Det där taket, ser lite pilligt ut att göra. Ha en bra dag!
Kram Åsa.

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vilket fint tornrum.Vad läckert det kommer att bli .Ha en mysig dag.kram Rita♥

Livet på Berget sa...

Åh jag älskar dina husbygge inlägg ni har så väldigt många spännande och annorlunda detaljer. Super kul att se!!! Det blir jätte fint!
Ha de gott!
Kram
/Sara

Boutique Nytt & Nött♥ sa...

Mmmm...
Ser ut att vara super fint
Man tror alltid att de skall gå fort & bygga...
Men som du säger de kommer hinder på vägen.
Önskar dig en riktigt härlig helg vännen
Kramisar
Sus

Unknown sa...

Hej Agneta
Kul att se från ert bygge, och statyn som är så stor, så fint det måste vara!

Vill se mer bilder, gläds med dej att ni kommer att få så fint.

Många Sommarkramar
/Maggan

Fröken Fräken sa...

Kanske att det tar lite tid, men det verkar bli otroligt fint! Hftigt det blir med en staty inomhus.

Roses & Angels sa...

Tack ja hihih det är ju inte var dag man får såna paket. Hoppas du hunnit vila och njuta mitt i allt byggande! kram

Mycket annat & lite betong sa...

Ja, vilket häftigt hus! Det blir så fint.

Hoppas du får en härlig semester!
Agneta

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!

Här har det hänt en hel del sedan jag var på besök!
Gillar taket i ert torn..så snyggt! vilket hantverk1

ha det gottis!! Kram Sanne